pieczec

  • ban1

 

Załącznik nr 1

do zapytania ofertowego w ramach postępowania zakupowego na wybór wykonawcy zadania p.n.:

„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

OFERTA

  1. Dane oferenta:

Nazwa oferenta

 

Adres siedziby

 

NIP

 

Osoba do kontaktu

 

Nr telefonu

 

e-mail

 

  1. Dane dotyczące zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia/zakres oferty

„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

 

Kod CPV

45453100-8   Roboty renowacyjne.

Cena netto zamówienia

……………….

Cena brutto zamówienia

(zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym)

……………….. (stawka podatku VAT wynosi ……….%)

Oferowany okres gwarancji

……………..(oświadczenie podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia nie otrzyma pkt. w tym kryterium a Zamawiający uzna, że zaoferowano minimalny okres gwarancji tj. 3 lata.

  1. Informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczam, że spełniam warunki udziału określone przez Zamawiającego

Oświadczam, że dysponuję osobą posiadającą  wymagane  ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami uprawnienia do kierowania robotami konserwacyjnymi i renowacyjnymi i osoba ta będzie brała udział w wykonywaniu prac konserwacyjnych i renowacyjnych będących przedmiotem zamówienia.

Oświadczam, że posiadam polisę OC za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia, której kopię załączam.

Oświadczam, że posiadam odpowiedni potencjał kadrowy do wykonania przedmiotu zamówienia.

Oświadczam, że zapoznałem się ze wskazanym w punkcie III Zapytania „Opisem i zakresem prac” oraz załączonym projektem umowy i nie wnoszę do nich zastrzeżeń oraz zdobyłem informacje niezbędne do właściwego wykonania zamówienia oraz jego rzetelnej wyceny.

Osoba posiadająca wymagane ustawą uprawnienia do kierowania pracami w rozumieniu ustawy wykonała dodatkowo ………………………..prac konserwatorskich lub prac restauratorskich  prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru. (oświadczenie podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, załączyć dokumenty na potwierdzenie; jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia nie otrzyma pkt. w tym kryterium a Zamawiający uzna, że zaoferowano minimalne, wymagane ustawą doświadczenie osoby)

 

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

……………………………………………………………………………

data, pieczęć oraz czytelny podpis wykonawcy

 

 

 

Załącznik nr 2

 

Wykonawca:

 

…………………………………………………………………..

(pełna nazwa/firma, adres,

reprezentowany przez:

 

………………………………………………………………….

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

Oświadczenie Wykonawcy:

 

Oświadczam o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

……………………………………………………………………………

data, pieczęć oraz czytelny podpis wykonawcy

 

 

Zał. nr 3

„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

 

WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT odpowiadających przedmiotem niniejszemu postępowaniu:

               

 

Lp.

Opis (przedmiot) roboty budowlanej – NAZWA ZABYTKU, NR WPISU DO REJESTRU ZABYTKÓW

Podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane

Daty końcowa wykonywania

1.

     

2.

     

3.

     

 

Uwaga Wykonawca dla wskazanych w tabeli robót jest zobowiązany dołączyć dowody określające czy zostały wykonane należycie.

…………………………………….., dnia  …………………… r.

(miejscowość)

………………………………………………………………………

data, pieczęć oraz czytelny podpis wykonawcy

 

 

 

 

Zał. nr 4 

„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

 

WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – kierować robotami

Imię i nazwisko osoby: ……………………………………..

 

Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia
i wykształcenie …………………………………………. + kopia dyplomu

 

Doświadczenie wymagane ustawą ………………………………(opis)  + kopie dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie.

 

Podstawa do dysponowania osobą przez Wykonawcę np. umowa o pracę, umowa o dzieło zlecenie   ……………………..

 

Dodatkowe doświadczenie – ocena w ramach kryterium:

Lp.

Opis (przedmiot) roboty budowlanej – NAZWA ZABYTKU, NR WPISU DO REJESTRU ZABYTKÓW

Podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane

Daty końcowa wykonywania

1.

     

2.

     

3.

     

4.

     

Jednocześnie oświadczam(my), że osoby które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (wymienione w niniejszym załączniku), posiadają wymagane uprawnienia.

W załączeniu kopia dyplomu oraz dokumenty obligatoryjnie wymagane ustawą i fakultatywnie wymagane przez Zamawiającego poświadczające wykonanie prac, a podlegające ocenie w ramach kryterium oceny ofert.

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu .

……………………………………………………………………………

data, pieczęć oraz czytelny podpis wykonawcy

 

 

Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego w ramach postępowania zakupowego

na wybór wykonawcy zadania p.n.: „Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”

Wykonawca:

 

…………………………………………………………………..

(pełna nazwa/firma, adres,

reprezentowany przez:

………………………………………………………………….

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

 

 

 

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

  1. 1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy PZP.
  2. 2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

……………….……(miejscowość), dnia ………...…… r

.…………………………………………

(podpis)

 

.

 

Rządowy Program Odbudowy ZabytkówRządowy Program Odbudowy ZabytkówZałącznik nr 6do Zapytania ofertowego w ramach postępowania zakupowego na wybór wykonawcy zadaniap.n.: .: „Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie –etap I”Umowa na prace konserwatorskie -

PROJEKTzawarta w …………………….. dnia ……………………………………,pomiędzy Parafią Rzymskokatolicką p.w.

Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny wKoronowie ul. Bydgoska 23 86-010 Koronowo, zwaną w treści umowy Zamawiającym,reprezentowanym przez:

Ks. Ryszarda Hirsza – Proboszcza Parafiia………………………………………

z siedzibą w …. Ul. …….wpisaną do nr NIP:…………..

nr REGON…………..zwanym w treści umowy

Wykonawcą, reprezentowanym przez:- ……………………………………………………………….

o następującej treści:§ 1.1.Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prackonserwatorskich zadania p.n. „„Wykonanie opaski tynkarskiej budynku kościoła pw.Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I” obejmujące w szczególności:a) prace przygotowawcze: zabezpieczenie okien i krat okiennych oraz sąsiadującegowątku ceglanego;b) renowacja opaski tynkarskiej – ok. 76 m2c) dokumentacja fotograficzna w trakcie i po zakończeniu prac.d) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych prac konserwatorskich irestauratorskich.Załącznikiem do umowy są oferta wykonawcy z dnia……….. oraz zapytanie ofertowe z dnia25.07.2024 r.2. Szczegółowy zakres prac zawiera kosztorys ofertowy - konserwatorski Wykonawcystanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, obejmujący całość prac opisanych w punkcieIII zapytania ofertowego z dnia…………………3.Realizacja zadania o którym mowa w ust.1 nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 10.listopada 2024 r.Rządowy Program Odbudowy Zabytków4.Na prace objęte niniejszą umową przyznane zostało dofinansowanie z Rządowego ProgramuOdbudowy Zabytków.5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację powykonawczą.6. Wykonawca wskazuje osobę odpowiedzialną za przebieg prac pełniącą funkcję Kierownikaprac konserwatorskich (w celu zgłoszenia do WUOZ) w osobie ……………………………………….§ 2.1. Wartość opisanych prac w § 1. pkt 1. wynosi: ……………………… zł., słownie:…………………………………………… złotych brutto (wraz z podatkiem od towarów i usług VAT).2. Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT.3. Wynagrodzenie za wykonane roboty realizowane będzie w 2 transzach na podstawierachunku/faktury, płatnej w terminie 10 dni po otrzymaniu środków dotacyjnych z UrzęduGminy Koronowo:I transza wynosi 2 % kwoty o której mowa w ust. 1 – płatna do 30.11.2024 r. (warunkiempłatności jest wykonanie robót o wartości co najmniej 3 tysiące złotych)II transza – kwota będąca różnicą kwoty o której mowa w ust. 1 i kwoty wypłaconej w I transzypo zakończeniu prac i ich protokolarnym odbiorze przez przedstawiciela Kujawsko –Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Bydgoszczy orazwypłacie środków dotacyjnych przez BGK do Urzędu Gminy Koronowo i przekazaniu dotacjina rzecz „Zamawiającego”(przy czym kwota będąca różnicą kwoty dotacji i kwoty stanowiącej2 % wynagrodzenia wykonawcy płatna nie później niż do 31.12.2024r.).4. Wynagrodzenie jest niezmienne przez cały okres realizacji umowy.5. Podstawę do wystawienia faktury końcowej stanowi protokół bezusterkowego odbioru pracpodpisany przez przedstawicieli stron oraz przedstawiciela Kujawsko-PomorskiegoWojewódzkiego Konserwatora Zabytków.6. Środki na realizację zadania określonego w § 1. pkt 1. będą przekazywane na rachunekbankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.§ 3.1.Wykonawca zobowiązuje się :1) prowadzić dokumentację dotyczącą realizacji zadania w sposób umożliwiającyocenę wykonania zadania pod względem rzeczowym,2) poddać kontroli prowadzonej przez Zamawiającego lub upoważnioną osobę (wzakresie objętym umową) oraz przedstawiciela Kujawsko-PomorskiegoWojewódzkiego Konserwatora Zabytków.Rządowy Program Odbudowy Zabytków2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację konserwatorską (w dwóchegzemplarzach) z przeprowadzonych prac, zgodnie z § 1, pkt 1 niniejszej umowy, któreprzekaże Zamawiającemu w terminie nie przekraczającym 3 miesięcy liczonym od datyodbioru zgodnie z § 1. pkt 3. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r. ( dz.U. Nr. 150, poz. 1579).§ 4.1. Strony zastrzegają prawo naliczania kar umownych za nieterminowe lub nienależytewykonanie przedmiotu umowy.2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:1) zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wynagrodzeniaofertowego określonego w § 2 ust. 1 - za każdy dzień zwłoki,2) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronieWykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy,3)za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi za wadylub gwarancji – w wysokości 1% wynagrodzenia ofertowego określonego w § 2 ust. 1 - zakażdy dzień zwłoki, liczony od dnia wyznaczonego do usunięcia wad;3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie przez Wykonawcę od umowyz przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 10 % wynagrodzenia określonegow § 2 ust. 1 Umowy,4. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokościrzeczywiście poniesionej szkody.§ 5.Jeżeli w wyniku działania Wykonawcy lub w wyniku braku niezbędnego działania przezWykonawcę instytucje dotujące odmówią przekazania przyznanych środków dotacyjnych,wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o utracone z tego tytułu środki.§ 6.1.Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace konserwatorskie na okres ……………….. latlicząc od dnia odbioru końcowego prac.2.Naprawy gwarancyjne zostaną usunięte w terminie nie przekraczającym 1 miesiącaliczonego od dnia zgłoszenia.§ 7.Wykonawca zrealizuje prace objęte niniejszą umową zgodnie ze sztuką konserwatorską orazna zasadach określonych w:1. decyzji Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZN282/2020 z 5.11.2020 r.Rządowy Program Odbudowy Zabytków2. wytycznych zawartych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23listopada 2022 r. – Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z RządowegoProgramu Odbudowy Zabytków.§ 8.Wykonawca nie może powierzyć wykonania prac innej osobie bez zgody Zamawiającegowyrażonej na piśmie.§ 9.1.

Wykonawca posiada Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonejdziałalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nieniższą niż 500 000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy) na jedno i każde zdarzenie.2. Wykonawca ma obowiązek odnowienia polisy, tak aby w całym okresie wykonania usługiposiadał ubezpieczenie, o których mowa w ust. 1, a nadto ma obowiązek po każdorazowymich odnowieniu przedłożyć Zamawiającemu ich kserokopię, potwierdzoną za zgodność zoryginałem, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wystawienia polisy.3. Jeżeli wystąpi konieczność przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówieniaWykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności polisy ubezpieczeniowej lubdo wniesienia nowej polisy na okres określony w aneksie do umowy.§ 10

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.§ 11.Spory mogące wyniknąć pomiędzy stronami przy realizacji niniejszej umowy będąrozstrzygane przez sądy powszechne właściwe siedzibie Zamawiającego.§ 12 .W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy KodeksuCywilnego.§ 13 .Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dlakażdej ze stron.

ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:Rządowy Program Odbudowy ZabytkówZałącznik do umowyWykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty w ramach zadania pn.: „Wykonanie opaskitynkarskiej budynku kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Koronowie – etap I”i zobowiązuje się do usunięcia wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonegogwarancją.1. Termin udzielonej gwarancji wynosi …….lat, licząc od dnia odebrania przezZamawiającego robót i podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad i usterek.2. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność z tytułu wad tkwiących w użytych materiałachi urządzeniach, w wadliwym wykonaniu prac, szkód powstałych w związku z wystąpieniemwady oraz wad prawnych.

3. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie oduprawnień wynikających z gwarancji.

4. W przypadku wystąpienia wad Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia wterminie 1 miesiąca, licząc od dnia powiadomienia go o wadzie. W wypadku, gdy usunięciewady ze względów technologicznych będzie wymagało okresu dłuższego niż 1 miesiąc, terminten należy uzgodnić z Zamawiającym w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

5. W przypadkach, gdy wada stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, lub szkodę obardzo dużych rozmiarach Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczeniamiejsca awarii w celu usunięcia zagrożeń lub niedopuszczenia do powiększenia się szkody.

6. Powiadomienie o wystąpieniu wady Zamawiający zgłasza Wykonawcy telefonicznie,a następnie pisemnie w drodze listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.

7. W przypadku nie usunięcia wad we wskazanym terminie Zamawiający może usunąćwady na koszt i ryzyko Wykonawcy.

8. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas usunięcia wady, w tym także w przypadku,gdy powiadomienie o wystąpieniu wady nastąpiło jeszcze w czasie trwania gwarancji.

9.

W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron w trakcie realizacjirobót gwarancja zachowuje ważność co do robót, które zostały wykonane do dnia odstąpienia.………………………………………………WYKONAWCA

 

 Pliki do pobrania:

 

pdfzapytaniZapytaniee_.pdf

 

1zał._11_ofertzał._1_oferta_a_

 

2zał._2_oświadczenie_zał._2_oświadczenie_powiązpowiąz

 

 docxzał._3_wykaz_robót.dzał._3_wykaz_robótocx

 

 4zał._4_wykazał._4_wykaz_osóbz_osób

 

 5zał._5_oświadczenzał._5_oświadczenie_-_wyklie_-_wykl

 

 

6zał._6_projektzał._6_projekt_umowy_umowy

 

 

 

 

logotyp1  ffffff.jpg logo.png logotyp2 sygnet.png sygnet.png logotyp4 centrum-wiez.jpg  

© 2014 Parafia WNMP w Koronowie. Wykonanie: Studio WWW | Projektowanie stron www

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies